Lite tankar

Fin musik strömmar ur mina högtalare, för några timmar sedan kom jag in från en långpromenad. Vad är bättre än en promenad i mörkret när man vill rensa tankarna?

Egentligen vet jag inte om jag blev så mycket klokare. Men jag är säker på att jag i alla fall har tagit reda på vad jag vill, på flera olika plan. De senaste månaderna har varit väldigt omskakande, jag har nog inte riktigt hängt med i allt som har hänt - och långt ifrån allt har sjunkit in! När det händer mycket under kort tid så kan det lätt bli lite kaos. Men känslan av att vara påväg tillbaka och känslan av att inse sin egna värdighet - den är obeskrivlig!

Innan jag babblar iväg och inlägget blir allt för långt och ni tror att ni har hamnat på en måbra-blogg, så vill jag bara säga några ord:

Vad som än händer och vilka människor du än möter, så glöm aldrig bort din egna värdighet. Att sätta sig själv i första rummet ska man alltid göra. Den viktigaste personen i ens liv är en själv och låt aldrig någon förändra dig, du är perfekt som du är!


Foto: Mamma

Kommentarer
Postat av: Jenny Eriksson

bra sagt (skrivet)!

2011-08-09 @ 07:54:33
URL: http://ogonblickochkansla.blogg.se/
Postat av: Johannes

Mycket bra skrivit! Och... jag tror din mor har en dold foto-talang ;)

2011-08-09 @ 09:02:47
URL: http://johanneslang.blogg.se/
Postat av: anna

bra skrivet!

2011-08-09 @ 13:09:00
URL: http://annaunga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0