Vem är jag?



Sara Marklund heter jag, 20 år gammal och bor tillsammans med familjen och djuren rätt centralt i den lilla staden Skellefteå. Som person är jag väldigt energisk, jag måste ha saker att göra hela tiden annars klättrar jag på väggarna. En sprallig tjej med glimten i ögat helt enkelt.

Musik är något som jag älskar och det märks rätt tydligt på mig. Jag är tyst väldigt sällan, går nästan alltid runt och sjunger på en massa låtar.

Fotograferat har jag gjort sedan 2006, porträtt började jag fota hösten 2008 och nu är jag fast. Jag är mest inriktad som porträtt- och bröllopsfotograf. Men jag tar även andra uppdrag. Jag älskar att fotografera och jag hoppas att det syns i mina bilder!

 

- Här kan du läsa mer om vilken utrustning jag använder

Företaget startade jag upp i mitten av 2009. Målet var att jag enbart skulle leva på fotograferingen och hittills har jag inte jobbat med något annat än foto.

Kommentarer
Postat av: juulan

får jag fråga vad din vän, som gick bort, hette?

2009-08-21 @ 16:49:31
URL: http://juulan.se
Postat av: Cassie.

Hej, jag heter Cassandra och är 13 år.

Har kollat lite på dina bilder och tycker dem är rikgit härliga! Eftersom du är fotograf och har eget företag och då hade jag tyckt det var roligt att se vad en fotograf tycker om mina bilder.

Hade uppskattat och få ett svar.

För det du är, är min dröm när jag blir vuxen.

http.//photocassie.blogg.se/

2010-10-08 @ 22:18:07
URL: http://photocassie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0