Bröllopsmässan

Tog några få bilder på bröllopsmässan i Piteå och tänkte att ni kanske skulle vara intresserade av att se mitt bord? Jag vet minsann att några är nyfikna ;-)

Såhär såg i alla fall mitt bord ut, hade rätt mycket saker framme men det är kanske lite svårt att se, så det jag hade framme var: Skylthållare med L-fot (A4a-format i den hade jag lite information om ett erbjudande), små häften med info om vilka paket erbjudanden gällde för, broschyrhållare med informationshäften (mitt sätt att arbeta, om mig, hur man bokar osv), en ram med en bild från det senaste bröllopet + ett vikt häfte med deras referens (svart bakgrund + rosa papper med text, sjukt fina ord!), en digital fotoram, visitkort, en portfolio fullproppad med bröllopsbilder (la även fram min andra portfolio senare eftersom att jag fick påtryckningar, haha), ett papper där man kunde skriva upp sig om att vara med i en utlottning av ett presentkort, en godisskål och så utspridda rosblad.



Bilden nedan är tagen från mitt bord och den föreställer halva delen av rummet, utöver detta rum var det ett till stort rum fullt med utställare.



Det känns riktigt härligt att få vara ute och visa upp sina bilder och prata med brudpar. Jag är så otroligt tacksam och glad över att jag fick förfrågan av Piteå Stadshotell att stå med på mässan. Kändes även hur fint som helst att jag fick massvis utav peppande kommentarer och positiv respons! :-)


Kommentarer
Postat av: becca

Jätte kul att ställa ut (om man nu kallar de det). Kul :)

2011-03-29 @ 10:49:27
URL: http://fotobex.blogg.se/
Postat av: Fotograf Annie

Ditt bord ser verkligen jättefint ut :) Det är roligt att vara med på mässor :)

2011-03-29 @ 11:47:19
URL: http://anniesfotografier.blogg.se/
Postat av: IDA - LARSSONSFOTO

Det är du värd! Hoppas fler brudpar fick upp ögonen för dig :-)

2011-03-29 @ 16:49:08
URL: http://larssonsfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0