Veckans bild v.25



Ylva Åhsberg, 16 år
Blogg: Ylvaminnie.blogg.se
Tog bilden på min bästa vän då var på tivoli. En sån där spontan bild jag blev riktigt nöjd med!

Min kommentar
Jag blev otroligt glad när jag såg denna bild. Att man ser en bild av en karusell i vänstra hörnet högst upp kunde ha setts som störande, men jag tycker att man får känslan av att man är på tivoli, vilket man kanske inte skulle fått om den inte varit där. Älskar även att ögonen är i fokus, vilket kan vara rätt svårt att få till när håret fladdrar framför.

Redigeringen känns väldigt passande. Frågan är bara om himlen är lite för utfrätt?



Vill du också få din bild publicerad som veckans bild?
Läs mer här.

Kommentarer
Postat av: YlvaMinnie

Åh tack så himla mycket! Vad roligt att du gillarbilden!Himlen är lite för utfrätt ja men som sagt är det en spontanbild! Tack ännu en gång!!! :D

2011-06-21 @ 17:46:53
URL: http://ylvaminnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0