Nytt objektiv / new lens

I onsdags flyttade detta objektiv in i min kameraväska.
Jag använde detta objektiv väldigt flitigt förut men när jag köpte mitt 85mm 1,8 valde jag att sälja mitt 50mm. Men när jag gick in på Expert i onsdags kunde jag inte hålla mig längre. Kostar strax över 1000 kr och fungerar finfint!

Jag hade länge planer på att köpa 50mm 1,4 men jag övervägde lite och köpte detta istället. Enligt tester är det inte så extremt stor skillnad.



On Wednesday this lens moved in to my camerabag.
I used this lens very frequently before, but when I bought my 85mm 1.8, I decided to sell my 50mm. But when I went in to the Experts on Wednesday, I could not hold me anymore. Costs just over 1,000 swedish crowns and works just fine!

I had long planned to buy the 50mm 1.4 but I was considering a bit and bought this instead. According to tests, it is not so very big difference.



Kommentarer
Postat av: Linnea (FOTO)

Jag har precis också köpt det objektivet och än så länge är jag jätte nöjd :D

2011-06-17 @ 16:18:14
URL: http://enlinnea.webblogg.se/
Postat av: Tilda - Smilinggirls!

sånt har jag med, riktigt bra för så lite pengar! :)

2011-06-17 @ 17:31:30
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0