Kvällens kurs / course



Kursen ikväll var väldigt rolig, vi började med teori inne innan vi gick ut. Jag och Tina hade fixat modeller åt alla, så fick dom chansen att testa allt som vi lärt dom.

Som jag sa, det var väldigt roligt. Vi avslutade med att ställa upp alla modeller och ta en gruppbild (bilden ovan). Nu har vi bara ett kurstillfälle kvar och det känns tråkigt, men jag är tacksam att jag fick chansen att göra detta tillsammans med Tina!



The course tonight was very funny, we started with the theory inside before we went out. Me and Tina had managed to get models for all, so they got the chance to test everything that we taught them.

As I said, it was very fun. We finished with setting up all the models and take a group picture (picture above). Now we have only one course left and it feels sad, but I'm grateful that I got the chance to do this together with Tina!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Gud så fina bilder du tar :D

2011-06-11 @ 00:39:20
URL: http://yessicaas.blogg.se/
Postat av: CherryX

Haha snyggt med Bella i "dukti-brallerna"! xD

2011-06-11 @ 12:59:22
URL: http://tessepressexpress.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0