Veckans bild v.27



Rebecca Gamboa, 15 år

Blogg: fotobecka.blogg.se
Bilden togs när det stod ungefär 10 personer runt om och skulle fota Alicia (modellen), vilket gjorde det svårt att tänka efter hur jag skulle ta bilden för när hon kollade in i kameran ville jag få den perfekta bilden liksom.

Min kommentar
Jag tycker att denna bild är riktigt härlig. När man fotar modeller så behöver modellen inte alltid ha kontakt med kameran. En sån här bild är precis lika härlig.

Däremot tycker jag att strået som går över henne är lite störande. Hade det varit fler strån i förgrunden hade det strået som är där nu, inte varit lika utstickande.

Annars är det en riktigt härlig bild, gillar även modellens pose. Samt den svartvita tonen. Bra jobbat!



Vill du också få din bild publicerad som veckans bild?
Läs mer här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0