Klädsel på bröllop


2/7 - 2011

Jag får massvis med frågor om vad jag har på mig för kläder när jag fotograferar bröllop. Det varierar rätt mycket vad jag har på mig. Men jag tänker först och främst på att det ska se stilrent ut och kläderna ska vara tåliga och lätta att röra sig i.

Det jag oftast brukar ha på mig är någon typ av tunika eller skjorta med leggins, alternativt jeansleggings. Lätt och smidigt att röra sig i!

På bilden ovan hade jag ett par leggings, ett linne och en söt blus. På bilden nedan hade jag ett par svarta jeansleggings och en tunika.

Jag brukar tänka att kläderna är det som representerar en del av mitt företag. Hur vill jag marknadsföra mig utåt? Kläderna är faktiskt en stor del av intrycket och det är på ett bröllop som man sprider ringar i vattnet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0