Veckans bild v.31


Pauline, 21 år

Blogg: paulinewirenborg.webs.com
Testade att fota med extern blixt, med hemmagjord difuser på. Vädret var egentligen det perfekta, nåväl, lite kallt för min syster som stod modell kanske. Alltid velat ta bilder lite i detta stuk, det var dock inte min tanke när bilderna togs, men när jag kom hem och såg bilderna ordentligt kunde jag inte vara mer nöjd.

Min kommentar
Jättehärlig porträttbild.
Gillar hennes röda hår mot den ljusa bakgrunden. Hennes pose känns även väldigt naturlig och ansiktsuttrycket lika så. Kompositionen känns även väldigt spännande, har inte sett många bilder som liknar denna.

Redigeringen känns även väldigt passande just till denna bild, med lite mättade färger. Bra jobbat!



Vill du också få din bild publicerad som veckans bild?
Läs mer här.

Kommentarer
Postat av: Pauline

Kul att se sin egen bild såhär! :)

Tack för en värmande kommentar om den, detta gjorde helt klart min dag!



Kan även lägga till att sedan detta mailades in har blogg skaffats.

imquelle.blogg.se

2011-08-03 @ 19:12:28
URL: http://imquelle.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ska snart fotografera två små barn, lite tips hade varit jätte snällt

2011-08-03 @ 21:02:59
URL: http://photosbymeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0