Kurser i höst

Ni som har läst bloggen sen i våras kom kanske ihåg att jag och Tina höll i en nybörjarkurs i fotografering på Medborgarskolan här i Skellefteå. I höst är det dags för mig att göra det jobbet själv! Känns tråkigt att göra det utan Tina denna gång, men samtidigt är det en kanonbra erfarenhet för mig att göra det själv, och det kommer såklart bli roligt denna gång också! :-)

En av mina största rädslor är att stå och prata inför folk, men jag gillar att utmana mig själv. Jag fick ju min mjukstart på fotokursen i våras (och det gick hur bra som helst!), alltså kommer det gå lika bra denna gång.

Mer information kommer att komma upp nästa vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0