Bröllopssäsongen


Landskyrkan, där jag bla. fotade denna vigsel.
Foto: Jag

Att fotografera bröllop är bland det roligaste man kan få chansen att fota som fotograf, känns tråkigt att bröllopssäsongen är över nu. Men det är inte alls många månader kvar tills nästa säsong drar igång, 2011 :-)

Jag är mer taggad än nånsin, kickarna som jag får efter bröllopsfotograferingarna är enorma. Helt galet bra känsla, en känsla av att jag VET att jag jobbar med rätt sak. En känsla av att jag har lyckats med det jag kämpat för!

Priserna inför nästa års bröllopssäsong har lanserats på min hemsida. Dagarna har börjat gå åt, men det finns fortfarande några lediga dagar och tider kvar, maila för mer information!

Kommentarer
Postat av: olivia-drömmen mot att bli fotograf

Har aldrig fotat ett bröllop, skulle verkligen vilja de någon gång ;) Förresten tar du super fina bröllopsbilder! :D

2010-10-31 @ 21:22:34
URL: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/
Postat av: Fina Frun

härligt när man kan jobba med ngt som man älskar!

2010-11-01 @ 01:15:20
URL: http://blogg.amelia.se/finafrun
Postat av: Satanja

Hallåj! Jag ville bara tipsa om min blogg, då du verkar vara en brud som ev. kan vara intresserad av det jag bloggar om. Jag är en utbildad fotograf med inriktning på livebilder. I min blogg hittar du en massa fototips, backstagebilder, lite kändissnack, lite stil och mode, och en hel den hårdrock! Dessutom är jag en av de få brudar som kör sporthoj, så tycker du det låter ballt så klicka in o kika :) Kram!

2010-11-01 @ 13:40:47
URL: http://satanja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0