En lista



Lånade denna lista av denna bloggare.

Hur gammal är du? 19 år.

Hur lång är du? Strax under 178 cm, flaggstång?

Stjärntecken? Skytt.

Hur bor du? Under vintern, centrala Skellefteå och från tidig vår till sen höst i stugan.

Är det din bästa bostadssituation någonsin? För stunden, ja.

Arbetar du? Ja, med företaget på heltid.

Ville du jobba med det när du var liten? Jag har ett svagt minne av att jag ville bli lärare. Men det blev ju något helt annat.

Är du nöjd med ditt liv? Absolut, jag är sjukt stolt över mig själv!

Har du bott utomlands? Nej, den dagen jag blir ekonomiskt oberoende så flyr jag landet, hehe!

Vad är det knasigaste jobb du haft? Har inte haft något annat jobb än detta!

Gillar du att resa? Ja, det gör jag. Borta bra, men hemma bäst. Kan inte riktigt slappna av om jag åker iväg.

Nästa resa? Till något varmt land.

Intressen? Fota, umgås med nära och kära, blogga och mina djur.

Vad gör dig glad? Musik.

Vem är du mest lik i din familj? Liknar varken mamma eller pappa.

Vad köper du oftast till dig själv? Till mig själv.. hmm, typ skräpmat? Haha.

Vad är ditt nästa mål i livet? Måste väl vara att försöka göra morgondagen till det bästa. Jag anser att man inte alltid behöver ha så stora mål.

Vad är du mest stolt över om dig själv?
Jag vet inte riktigt.

Vad arbetar du på? Tålamodet.

Vad brukar folk tro om dig vid första ögonblicket? Ingen aning? Förhoppningsvis något bra.

Har du många bästa vänner? Nej, jag har ingen bästa vän. Men jag har många bra :-)

Nämn ett problem du har? Jag är väldigt noga, inte så noga att jag blir långsam. Men jag vill att allt ska bli bra!

Finaste komplimangen du fått? Han jag snodde listan av, svarade på denna fråga att han var dålig på att ta emot komplimanger, och att han sällan minns dem för att han inte tar dom på allvar. Jag tror att jag svarar likadant. Jag har väldigt svårt för att ta komplimanger på allvar, därför kommer jag knappt ihåg dem.

Ger du ofta komplimanger?
Jag ger komplimanger till de som förtjänar det.

Vad skulle du vilja kunna som du inte kan?
Skriva?

Nästa inköp? Jag vet inte riktigt, vi får se.

Varför har du en blogg? Jag tycker det är ett bra sätt att nå ut. Det är roligt att visa upp bilder och komma med tips osv, just för att det är väldigt uppskattat.

Vad ska du göra idag?
Idag ska jag jobba med bilder.

Vad ska du göra i morgon?
Imorgon ska jag jobba, som vanligt :-)

Hur ser ditt liv ut om fem år? Förhoppningsvis bor jag någonstans i södra Sverige, mycket kan förändras. Det är jag medveten om.

Vad vill du säga till de som är yngre än du? Ta vara på varje dag som du har och låt ingen förstöra dina drömmar. Ingenting är omöjligt!

Kommentarer
Postat av: Sanna Ek

Du ska vara stolt över dig själv för att du följer dina drömmar och gjorde verklighet av dem! :)

GRYMT SNYGGT MED DESIGNEN! Avis. En kompis pillrar header nu.. spännande!

2010-11-04 @ 22:45:37
URL: http://sannaaek.blogg.se/
Postat av: Sebastian Skarp

Roligt med sånnahär listor (sålänge det inte blir för många på en gång!). Jag har läst igenom alla inlägg i din "om mig"-kategori nu :P Det hjälper helt klart med att skapa en bild av en person.



Najs ny design också! Känns väldigt bröllopsfotografig (nytt ord! Kompareras: bröllopsfotografig, bröllopsfotografigare, bröllopsfotografigast!) Är såklart mycket tack vare headern antar jag, men även färgerna och layouten!

2010-11-04 @ 23:36:18
URL: http://fotoskarp.blogg.se/
Postat av: Johannes

Riktigt bra svar! Jag snor direkt denna lista :)

2010-11-05 @ 00:06:55
URL: http://johanneslang.blogg.se/
Postat av: Neha

Jag ville också bli lärare som liten, nu skulle jag aldrig kunna bli det, inte ens om jag fick en miljon

2010-11-06 @ 17:17:45
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0