23 juni


Canon EOS 5D + Tamron AF SP 28-75 f.2,8 XR Di
Foto: Jag

Som ni redan kanske listat ut så är bilden här ovan inte så nytagen, utan den är några veckor gammal. Men jag har inte visat den för er tidigare!

Jag har nyss sprungit runt som en galning på gården och filmat en massa, kommer nog upp en liten film senare ikväll. Förutom det har jag hunnit gå en promenad med hunden och ätit! Jag vet att vardagsinlägg är rätt tråkiga, jag har massor utav bilder att visa er. Men jag vet inte riktigt hur jag ska lägga upp det.

Sen tycker jag även att ni får ta och kommentera lite mer. Ni är mellan 600-800 stycken som kollar in här varje dag. Några av er måste ju ha någonting att säga?

Kommentarer
Postat av: Frida

Så fin bild! :-)

2010-06-23 @ 14:42:49
URL: http://fridalautin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag måste bara säga att jag är en av dom som verkligen storm älskar dina bilder. Varje bild du tar är alltid någonting specielt och din talang för fotografi är större en alla ord jag kan komma på. När jag ska ha mitt bröllop vet jag allt vem jag ska anlita som fotograf!

2010-06-23 @ 18:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0