Trådutlösaren - YongNuo RS-C3


Canon EOS 5D, Canon EF 50mm f.1,8 ll

I samband med tävlingen jag hade med Fotofyndet fick jag hem en trådutlösare. Hade kollat runt lite efter en fjärrutlösare, men eftersom att det knappt finns någon till min Canon EOS 40D så fick det bli ett billigare alternativ.

Jag har testat den några gånger och den funkar helt perfekt, hade även turen att den passade till min Canon EOS 5D som jag inte alls hade några planer på att köpa innan jag beställde trådutlösaren.

Trådutlösaren heter YongNuo RS-C3 och motsvarar Canon RS-80 N3. Jag kan helt klart rekommendera denna produkt. Det man får vara uppmärksam på när man beställer är att beställa rätt modell så att den passar kameran man har.

Fotofyndet – fototillbehör du inte har råd att vara utan

Kommentarer
Postat av: Fabian

Väl skuren och ball bild! =) Det jag tycker lät smidigt med den fjärrutlösaren var att den hade sådan lång sladd.. 80 cm var det va?

2010-01-22 @ 00:24:54
URL: http://www.photobyfabbe.se
Postat av: jenni&furat

Vad söt blogg du har,

kram! :)

2010-01-22 @ 17:59:45
URL: http://fashionbyfj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0