Hur man hanterar reflexskärmen själv



Fick en fråga hur man hanterar reflexskärmen om man är själv. Är jag själv under en fotografering brukar jag för det mesta använda denna trekantiga reflexskärm, guld & silver 80 cm från Tvspelsweb.

Är det svårt att hålla kameran med en hand (om man har ett tyngre objektiv) får man helt enkelt söka sig till andra ljusförhållanden där du inte behöver använda reflexskärmen. Tar man bara ansiktsporträtt kanske modellen kan hjälpa till att hålla i skärmen också, det brukar funka.

Men jag kan varmt rekommendera reflexskärmen ovan, den är suverän!

Kommentarer
Postat av: Fabian

Den verkar mycket smidigare att hantera än den stora.. =)

2010-01-20 @ 17:15:06
URL: http://www.photobyfabbe.se
Postat av: pauline

hej :) jag ska köpa ett stativ till min canon 500d och jag undrar om du skulle kunna tipsa mig om något bra stativ för 500-1200 kroner? :) eller något man ska tänka på när man köper ett stativ :)

2010-01-20 @ 21:52:00
Postat av: Maria

Hej, jag undrar bara vad ditt redigerings-program heter, tacksam för svar :)



btw, superfina bilder :)

2010-01-21 @ 19:17:26
URL: http://miiaass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0