Utveckling

Oktober 2008:
En bild från min andra porträttfotografering. Här jobbade jag inte alls med ljuset, utan jag justerade bländaren, slutartiden och ISOt. En reflexskärm hade varit toppen för att få bort skuggorna i ansiktet.


Canon EOS 400D + Canon EF 50mm f.1,8 ll

Oktober 2010:
En bild som är lite drygt två månader. Trots att kompositionen är rätt lik bilden här ovan så är denna fortfarande annorlunda. Modellen har ansiktet rakt mot kameran. Märks att jag har börjat jobba med ljuset mer samt skärpedjupet. Tycker även att jag hade en finare kontakt med modellen här.


Canon EOS 5D + Canon EF 85mm f.1,8 USM

Kommentarer
Postat av: Jessica Lindgren

Vore intressant om du beskrev i ord vilka de stora skilladerna är som gör att man ser utveckling i de här bilderna. För en nybörjare som mig är det två bra bilder, helt olika känsla men det är väl meningen? En är svartvit och en i färg. Ja det var väl det, haha ;-) Du förstår säkert hur jag menar, för dig är det uppenbart naturligtvis men för att en nybörjare ska se det behövs också ord :)

2010-12-31 @ 00:31:14
Postat av: tine

sånt där är ju super coolt att se! :D

2010-12-31 @ 00:31:30
URL: http://renhorn.blogg.se/
Postat av: Hannah Larsson

Den sista bilden är grym, grym och återigen GRYM!!!

2010-12-31 @ 01:15:31
URL: http://hlphotography.webblogg.se/
Postat av: Sebastian Bergström / Hobbyfotograf

Man ser att du har utvecklas otroligt mycket på bara ett år. Den sista bilden var cool ;)

2011-01-01 @ 14:52:09
URL: http://sebastian-bergstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0