Svar - personligt


De två bilderna till vänster, foto: Fabian


Har du träffat någon annan bloggare?

Japp, b.la. Helena, Fabian och Julia :-)

Har du någon speciell inspirationskälla?

Låter kanske en aning konstigt, men den största inspirationskällan måste faktiskt vara jag själv, haha. Alla fotoideer kommer från mig. Men det är klart att jag inspireras av annat också, personer som står mig närmast, musik osv.

Ostkrokar eller chips?

Chips, helt klart. Har jag sagt att jag är en chipsoman? Haha.

Vill du gifta dej?
Ja, det vill jag :-) Vet redan hur jag vill att mitt bröllop ska vara, vi får helt enkelt se om det blir så eller inte ;-)

Vad gillar du för sorts killar?
Kan inte riktigt säga vad jag gillar för sorts killar, för det vet jag knappt själv. Jag är väldigt kräsen!

Brukar du dricka alkohol?
Nej, har aldrig hänt och kommer aldrig hända! Flera av er kommer säkert bli jätteförvånade, men jag ser inte alls vitsen med att dricka. Om någon kan få mig att ändra åsikt om alkohol får väl framtiden utvisa.

Hur mår du idag?
Jag mår faktiskt väldigt bra!

Tror du på ett liv efter döden?
Jag skulle vilja tro att det fanns ett liv efter döden, bara för att jag är livrädd för att dö.

Din favoritmat?

Lövbit, pommes och bea. Finns nog inget godare, skulle lätt kunna äta det till både lunch och middag alla dagar i veckan, haha :-)

Favoritsak i ditt rum?

Om kameran är i mitt rum så är det favoritsaken, konstigt va? ;-)

Ställen du vill besöka i ditt liv?
Oj, ställen. Jag tar land istället, innan jag dör vill jag ha hunnit resa till Thailand, Australien, Alaska, Island och Chile.

Tävlar du inte i kaninhoppning längre? Anser du att det är en sport?
Jag tävlar fortfarande och jag har inga planer på att sluta, men jag har bara en massa annat att göra nu och jag måste prioritera :-) Det är väl en typ av sport :-)

Vad tycker du är viktigast i ett förhållande?

Att man kan lita på varandra, ingenting fungerar om man inte kan lita på varandra.

Vad gör du när du inte kan sova?

Lyssnar på musik och sjunger med, haha, då blir man alltid helt jättetrött.

Vad gör du om ett år?

Det får vi se då ;-) Nä, men jag bor då inte här iallafall. Utan jag bor i en annan stad och är lycklig som få med en kamera i handen.


Det dyraste du äger?
Måste nog vara systemkameran faktiskt.


Vad har du för färg på tandborsten?
Chockrosa.

Är du kittlig?
OM jag är, haha.

Vad gör du?
Just nu? Jag svarar på denna fråga och lyssnar på musik.

Har du lugg?
Ja, men den är lång. Slutar väl just under hakan. Fast, kan man kalla det lugg då? Ähh, skit samma.

Vill du ha barn?
Jaa, barn måste vara det underbaraste som finns ju. Men det kan gärna få vänta några år :-)

Vilka språk kan du?
Svenska, engelska, lite finska, lite spanska och lite thailändska.

Är du stolt över ditt liv?
Måste jag väl säga att jag är, trots alla motgångar jag har haft så har jag aldrig gett upp!

Vilken låt lyssnade du på senast?

Heaven was needing a hero.

Vilken stad vill du åka till i skrivande stund?
Oj, va svårt. Hmm, pass.

Har du varit med i lokaltidningen?

Japp, Norra Västerbotten. Läs artikeln här.


Kommentarer
Postat av: Fabian

om det fanns ett "hur bra känner du Sara?" quiz så skulle jag få typ 90% rätt! :D



/fabbe

2009-09-09 @ 23:12:07
URL: http://photobyfabbe.blogg.se/
Postat av: moa

Tack snälla du:) Jag blir så glad att höra det:) Är allt bra?

2009-09-09 @ 23:26:50
URL: http://moahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0