Svar - övrigt


Favoritblogg/ar?

Dessa bloggar läser jag dagligen, och jag gillar dom. Gilraen, Micaela, Linnea och Fabian.

Vad tycker du om Tyra Banks?
Oj, vad jag tycker om henne. Hon verkar vara en människa som verkligen står med båda fötterna på jorden, stark människa med tanke på allt hon har gått igenom.

Vad anser du om homoäktenskap?
Kärlek som kärlek, är väl inget fel med det :-)

Hund eller katt?
Kan inte välja.

Kamel eller elefant?
Elefant.

Ärtsoppa eller pölsa?
Huh, vilken fråga, fick rysningar i hela kroppen, haha. Hatar båda delarna, men om jag verkligen måste välja så äter jag väl pölsa. Även fast det ser ut som jag vet inte vad, ursh.

Kanin eller hund?
Kan inte välja.

Skåne eller Norrland?

Norrland.

Hamburgare eller pizza?
Hamburgare, helt klart.


Kommentarer
Postat av: Johannes

Norrland? :@!

2010-09-03 @ 22:04:45
URL: http://johanneslang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0