Svar från frågestunden

Måste börja med att säga att du tar helt otroliga porträtt, fast det har jag redan sagt. Eftersom du är så duktig tänkte jag fråga dig om du har autofokusering när du fotar porträtt? Har hört att de flesta brukar ha det.. Jag har nämligen blivit intresserad av att börja fota porträtt så om du skulle svara skulle det hjälpa mig på traven.
Först och främst, TACK för alla fina ord! :-D Jag använder oftast autofokusering, eftersom att använder man manuell fokusering tar allt så lång tid och då lägger man inte ner lika mycket tid att tänka på allt runt omkring. Men jag ska inte säga att jag helt utesluter den manuella fokuseringen. Ibland måste man helt enkelt använda den om man vill vara säker på att fokusens ska hamna rätt.

Tror du på spöken?
Måste nog säga ja på den frågan, huh.

Favoritgodis?
Hallonmumrikar!

Musiksmak?
Oj, lyssnar på allt möjligt.

Tycker du att klädstil är viktigt hos en person?
Nej, faktiskt inte. Om jag skulle tycka att det var viktigt skulle jag nog först och främst måsta ändra på min egna stil, haha. Föredrar att gå runt i mjukiskläder.


Såg att din förra kamera var en Canon EOS 400D, kan du rekommendera den som nybörjarkamera?
Ja det kan jag helt klart göra. Har ingen aning om den säljs än, men annars finns ju uppföljarna 450D, 1000D och 500D :-)

Vad är det bästa du vet?
Att vara glad och det är jag när jag får hålla på med sånt jag älskar! :-)

Vad är det första du gör när du vaknar?
Kollar vad det är för väder sen börjar jag sjunga, haha.

Tycker du mest om dagen eller natten?

Dagen, faktiskt. Även fast det inte är helt fel att sova, haha :-)

Hur mycket tid lägger du ner på din blogg?

Varierar ganska mycket, men en timme om dagen skulle jag tro.

Kommentarer
Postat av: F E L I C I A' S [ fotoblogg ]

jag måste säga, jag beundrar dig, du är grym!

2009-08-24 @ 20:53:44
URL: http://storasysteralskarmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0