16 maj


Canon EOS 550D + Canon EF 50mm f.1,8 ll
@ 50mm, 1/160 sek, ISO 200 & f.1,8

Förmiddagen tillbringades hemma hos Tina, vi fixade nästan klart materialet till torsdagens fotokurs. Vi var även ute och fotade några bilder med hennes kamera, jag tog bla. bilden ovan.

Ligger verkligen på latsidan när det gäller uppdatering av bloggen, men jag ägnar mina dagar åt att förbereda för kursen, jobba och fixa klart hemsidan. På lördag är det även bröllop som gäller för min del!

Ska försöka slänga upp nått fler inlägg i veckan,
tills dess får ni ha det kanonbra, kram! ♥

Kommentarer
Postat av: linnea (FOTO)

Vilken fin bild :D

2011-05-16 @ 21:28:33
URL: http://enlinnea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0