Svaren del 2

Vad är du mest stolt över i ditt liv?
Oj .. att jag har orkat stanna kvar, det är väl något att vara stolt över? Livet hittills har bara varit uppgångar, tyvärr.

Har du hållit på, eller håller du på med någon sport?
När jag var mindre spelade jag fotboll, orientering, ridning och badminton.

Har du någonsin varit deprimerad/väldigt nedstämd? I så fall varför och hur kom du ur det?
Ja, jag är väldigt ofta nedstämd. Är väldigt duktig på att spela två olika personer. Varför jag ofta är nedstämd vill jag inte prata om här, vill ni veta får ni fråga mig personligen. Hur jag kom ut det, jag var den andra Sara.

Hur ofta tvättar du håret och vilka hårprodukter använder du?
3 gånger i veckan (som rekommenderat), använder inga hårprodukter. Eller hårinpackning nån gång om sänder, det är väl en typ av hårprodukt? Eller?

Hur mår du idag?
Jag mår faktiskt bra :)

Beskriv dig själv med ett ord.
Tjurig.

Vad hade du valt - aldrig mer äta skräpmat eller aldrig mer titta på tv?
Aldrig mer titta på TV. Hur ska jag klara mig utan alla skrovmål? Kebabtallrik?

Har du varit med om något onaturligt?
Ja, en massa saker, ursh.

Plattar du, eller lockar du någonsin ditt hår? Eller är det självlockigt?
Mitt hår är självlockigt.

Tycker du det är viktigt att vara vältränad?
Vilken fråga! Men viktigt, njae, däremot är det väldigt snyggt att vara vältränad :-)


Kommentarer
Postat av: Fabian

haha jag kände till och med igen den gamla pinsamma historien! :D kan jag dig eller kan jag dig. :)



/fabbe

2009-10-07 @ 23:47:32
URL: http://photobyfabbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0