Svar - övrigt

Vad gick du för linje på gymnasiet, och vars?
- Jag gick Spectrum - Media och Journalistik på Anderstorpsskolan här i Skellefteå.

Nån pojkvän?
- Privatlivet hålls utanför bloggen :-)

Vad gillar du att göra förutom att fota?
- Vara med vännerna, BADA, om jag fick välja skulle bo i vattnet. Förutom det så gillar jag att vara ute och gå, med eller utan hunden. Musik är även en stor hobby, sjunga är bland det bästa jag vet och rita. Shit va rörigt det blev!

Hur ser din autograf ut?
- Vänta nu, autograf? Sånt skriver inte jag, haha.

Vad har du för ögonfärg?
- Blå.

Hur lång är du och vad har du för skostorlek?
- 177 cm, 38/39.

Gillar du att bli fotad?
- Ohh noo! Men jag har stått framför kameran några gånger, förutom det har det väl blivit ett antal självporträtt eller varför inte bilder med webbkameran? Underbar kvalite (bilden till höger), haha!


Vintern -08


Ska du ta körkort?
- Ja det ska jag, måste bara ta tummen ur först! Innan sommaren bör det vara fixat :-)

Vad tycker du är viktigast i ditt liv just nu?
- Att jag mår bra, förut satt jag alltid mig själv i andrahand. Men det håller inte i längden.

Vad gjorde du som projektarbete i 3an?
- Jag gjorde en hemsida :-)

När planerar du att flytta hemifrån?
- Så snart som möjligt, mina planer var att jag skulle ha gjort det innan jul. Men då dök det ena och det andra upp, har så smått börjat kolla lägenheter igen.

Har du någongång haft en fobi?
- HAFT, jag HAR! Hatar att åka karuseller osv, berg- och dalbanor. BALDER! Jag tror ungefär att jag ska dö hela tiden, eller att vagnarna ska lossna. Men samtidigt kan jag inte låta bli att tycka att det är hur kul som helst när det kittlar i magen. Fast, räknar man det som en fobi? Jag har ingen aning, haha, men vi säger så!

Kommentarer
Postat av: Fabbe

Att man kunde svaren på dessa redan! =) fast.. du borde skaffa någon signatur/autograf! :D



/fabian

2009-11-24 @ 21:47:48
URL: http://photobyfabbe.blogg.se/
Postat av: Ida

Berg- och dalbanor är det BÄSTA som finns :D

2009-11-25 @ 16:55:15
URL: http://forgottenfairytales.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0