Svar - personligt


Tror inte att ni orkar läsa fler svar än såhär ;-)
Vilken är din favoritlåt?
Oj, det finns helt galet många låtar som är sååå bra. Men om jag säger My heart will go on, den låten får mig att titta framåt och kämpa. Denna version av låten med Charice är jättebra, lyssna.

Beskriv dig själv med tre ord.
Glad, målmedveten och tjurig.

Vad gick du för linje på gymnasiet?
Spectrum - Media och journalistik, en treårig utbildning som är jätterolig enligt mig :-)

Har du någongång funderat på att börja plugga igen?
Njaee, eller visst har jag funderat. Men det är inte högprioriterat just nu. Vi får väl se längre fram, jag är ju faktiskt bara 18 år.

Hur brukar dina dagar se ut?
Hm, detta kommer nog bli väldigt detaljerat.
Jag brukar vakna nångång vid 11, ligger alltid och drar mig en stund på morgonen, kollar telefonen om jag fått något sms osv. Efter ca. en halvtimme kliver jag upp, klär på mig och äter frukost. När jag gjort det går jag alltid och kollar till kaninerna, släpper ut dem och är det något jag måste göra hos dem gör jag det direkt. Sen brukar jag alltid åka hem till stan en stund för att sitta vid datan, vi har varken dator eller internet i stugan vilket kan vara ganska skönt ibland vill jag lova ;-) Efter att jag varit hemma blir det stugan igen, middag. Ibland brukar jag åka hem till stan igen efter jag ätit, annars gör jag något annat. Självklart åker kameran fram flera gånger också :-) Är jag med någon kompis åker jag inte hem till stan på dagen utan på kvällen istället. Sen är det inte alltid att jag sitter framför burken varje dag heller, det varierar :-)

Är det någon plåtning under dagen går jag självklart upp tidigare och fixar det som inte är klart.

Har du några djur?
7 kaniner, 2 katter och en hund.

Ciro och Svea.
Bilder: Jag

Hur ser ditt liv ut om 5 månader?
Svår fråga, om jag får hoppas och bestämma kommer jag bo i Uppsala, en massa nya personer har kommit in i mitt liv och jag är världens lyckligaste människa!

Vilken skostorlek har du?
38/39.

Kan du sjunga?
Sjunga kan väl alla göra, om det låter bra får någon annan avgöra ;-)

Tror du på spöken?
Ja oja, det kan man lugnt säga att jag gör.

Har du något komplex?
När jag tänker efter så .. nä, egentligen inte. Det är ju såhär jag ser ut och jag är nöjd med det. Vad alla andra tycker är upp till dem men jag har inte tänkt ändra på mitt utseende bara för att det inte passar för alla andra.

Kommentarer
Postat av: Frida

Vilken snygg blogg du har och härliga bilder, vad duktig du är :D



Svar: Tack ^^

2009-07-19 @ 14:08:13
URL: http://fplanting.blogg.se/
Postat av: juulan

har du funderat på att flytta till uppsala så snart?

2009-07-19 @ 14:17:46
URL: http://juulan.se
Postat av: Sissi

bra svar! :)

2009-07-19 @ 15:59:02
URL: http://enligtsissi.blogg.se/
Postat av: martina

sv: Tack så jättemycket :)

Du är grym på att fota!

2009-07-19 @ 16:11:03
URL: http://martinadegerman.blogg.se/
Postat av: Viktor

åh vilken fin blogg, och underbara bilder!

hoppas du haft en bra dag, ska vi följa varandras bloggar via bloglovin? :)

2009-07-19 @ 18:31:49
URL: http://viktorgardhammar.blogg.se/
Postat av: Viktor

glömde skriva namn,

förlåt, du behöver inte men jag har iallafall lagt till dig och gillar verkligen din blogg och dina bilder! helt underbara :)

2009-07-19 @ 18:41:49
URL: http://viktorgardhammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0