5 saker



...jag hatar att stå framför kameran, men det kanske syns på bilden ovan? ;-) Så fort någon tar fram en kamera tittar jag bort eller håller för ansiktet med händerna, haha!

...utan att jag ens tänker på det så ändrar jag dialekt när jag pratar.

...jag aldrig är nervös inför fotograferingar. Trots att jag är blyg och osäker på mig själv så känner jag mig väldigt trygg med kameran.

...jag ÄLSKAR musik. Lyssnar jag inte på musik så sjunger jag.

...jag tycker att solnedgångar är bland det finaste som finns.

Kommentarer
Postat av: Alecsandra

DIALEKT-Sara!

2010-04-27 @ 16:35:53
Postat av: Fotograf MissJeni

Haha då har vi punkt 1 gemensamt :D Det är därför jag står bakom kameran, då slipper jag oftast stå framför ;)

2010-04-27 @ 18:13:12
URL: http://jeni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0