Bröllopet i lördags...

...höll till på hotell Scandic i Skellefteå. Jag fotograferade porträtten, vigseln och efteråt på festen. Allt var verkligen hur mysigt som helst, gick nog runt med ett leende på läpparna hela tiden! :-)




Uppe i denna oas hölls vigseln till, det var hur fint som helst! Jag älskade verkligen ljuset här. Om ni kikar på bilden HÄR så ser ni vars jag tog denna bild. Ni ser även hur mycket ljusinsläpp det är, älskart!


En bild på tilltugget som gästerna fick innan vigseln.

Jag har börjat sortera och redigera bilderna och jag hoppas att jag blir klar imorgon! Det är med ett leende som jag sitter och redigerar dessa bilder och jag kan inte få nog med att säga att fotograferingen var helt fantastisk! ♥

Kommentarer
Postat av: Jenny Eriksson - med blick för livet

Fantastisk plats för vigseln som sagt! Blev säkert jättebra bilder :)

2011-09-09 @ 07:53:23
URL: http://ogonblickochkansla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0