Veckans bild v.28


Emelie Langer, 24 år

Blogg: elanger.se
Min syster Hanna inför hennes studentbal. Jag ville ha fart och fläkt och en intensiv bild med fokus på mitten och objektet.

Min kommentar
Jag skulle kunna beskriva denna bild med ett ord - vacker!

Färgen är klockren, älskar valet av location. Detta är verkligen en ögonblicksbild. Klänningen flyger helt perfekt och modellens ansiktsuttryck är verkligen passande. Gillar att vinkeln är rätt låg, så att asfalten i förgrunden inte är i fokus, skapar ett skönt djup i bilden. Jag hade nog däremot viljat se denna bild i liggande format.



Vill du också få din bild publicerad som veckans bild?
Läs mer här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0