Veckans bild v.26



Ida Larsson, 14 år
Blogg: larssonsfoto.blogg.se
De lilla barnet jag fotograferade var mycket intresserad av gardinen som fladdrade vid fönstret, jag lät henne fortsätta att leka i gardinen och efter ett tag kom även mamman framkrypande och började leka med sin dotter. Jag tycker bilden är lite söt, man ser mammans lilla leende och barnet som tittar på.

Min kommentar
Älskar att denna bild ser så drömmande ut. Även fast man knappt ser mammans ansiktsuttryck så kan man verkligen ana hennes kärlek för sin dotter. Jag tycker att detta är en kanonbild, verkligen! Däremot har jag funderat lite på hur det skulle vara om mamman och dottern hade bytt plats? Nog för att man inte har så mycket att göra när det handlar om en ögonblicksbild, men tanken tåls att tänkas på!



Vill du också få din bild publicerad som veckans bild?
Läs mer här.

Kommentarer
Postat av: IDA - LARSSONSFOTO

Tack snälla Sara! Tuuusen tack!!

2011-06-30 @ 17:21:06
URL: http://larssonsfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0