Veckans bild v.30



Nanna Geidenmark, 16 år

Blogg: -
Bilder togs ganska nyligen när jag och en vän var ute och fotade. Den känns mäktig på något vis, som om hon tillbad himlen eller något.

Min kommentar
När jag såg denna bild tänkte jag direkt på ett ord - frihet! Den känns så himla fri, armarna uppåt mot den mörka himlen på en sommaräng. Gillar även att din vän är placerad nästan i mitten, det ger en shysst komposition.

Något du hade kunnat göra bättre i redigeringen är nog att klona bort smutsfläckarna. Annars känns gråskalan väldigt bra!



Vill du också få din bild publicerad som veckans bild?
Läs mer här.

Kommentarer
Postat av: Peter Stahre

Åh, underbar känsla!

2011-07-26 @ 20:43:41
URL: http://www.blogg.peterstahre.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0