Bröllopsfotografen


Jag fotograferar Sanna och Haris vigsel
Foto: Erik Lindahl

Att vara fotograf och få ta del av andra människors ögonblick är väldigt stort. För mig är det som störst när man har fått förtroendet av två människor att få följa med på en av deras största och finaste ögonblick - deras bröllop.

Det finns nästan ingenting som kan slå den lyckan när man sitter där minuterna innan en vigsel och väntar på att brudparet ska gå upp för altargången. Musiken startar och dörrarna öppnas och brudparet börjar gå. Redan här går det ett glädjerus genom hela kroppen, det är svårt att förklara. Men just i det ögonblicket känner jag mig så lycklig och tacksam över att jag får göra det jag älskar allra mest.

Att alla bröllop och brudpar är unika gör bara att jag känner ännu starkare för detta, alla brudpar som jag har fotograferat har haft helt underbara personligheter. Fotograferingarna har varit väldigt avslappnade och vi har skrattat tillsammans.

När jag skriver detta sitter jag här med tårar i ögonen för det är så otroligt fint. Efter en bröllopsfotografering lever man på adrenalinkicken, svårt att förklara men det är en skön känsla. Jag är tacksam över att jag får göra det jag vill göra, och jag är glad att ni ger mig den möjligheten, tack! ♥

Kommentarer
Postat av: mosca

riktigt fint skrivet :)

2010-10-25 @ 15:39:21
Postat av: Claudia

vad många snygga porträttbilder du tar!

2010-10-25 @ 18:17:53
URL: http://cloudy.webblogg.se/
Postat av: Matilda [myphoto.blogg.se]

Svar: Tusen tack för kritiken Sara! Jag har inte ens tänkt på de där detaljerna du nämnde, men det stämmer, ska ta mig tid att klona och beskära bilden lite :-)

Du har inget positivt att säga om bilden? :-)

2010-10-25 @ 18:35:01
URL: http://myphoto.blogg.se/
Postat av: Matilda [myphoto.blogg.se]

Svar: Haha, tack tack! ;-)



Såg ut att vara en fin kyrka! Och ja, bröllop är wonderful! :-D

2010-10-25 @ 18:45:56
URL: http://myphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0