5 saker



Inlägg som dessa brukar vara väldigt uppskattade.


♥ ...jag är GRYM (enligt mig) på att stå på huvudet, måste nästan ta och visa detta någon gång, haha!

♥ ...när ingen ser på, förutom mamma och pappa, så är jag en riktig teaterapa. Haha, springer runt och sjunger och har mig. Jag skulle utan problem kunna spela en hel teater själv ;-)

♥ ...jag är ungefär lika vig som ett kylskåp, men jag skyller på mina långa ben!

♥ ...nudlar med räksmak är bland det godaste man kan äta. Blev nästintill förkrossad när dom gick ur sortimentet i några månader, men nu är dom tillbaka. Och vem är det som har laddat upp med nudelpaket i skafferiet? JAG såklart!

♥ ...mamma är mer nervös än jag när det är fotojobb på G, mest bröllop, rätt gulligt faktiskt!

Kommentarer
Postat av: Peter Stahre

Ack, bilden i mitten... din soetboll! :D

2010-10-14 @ 00:10:59
Postat av: Lena

Jag är likadan så fort jag är ensam hemma så är det show med sång och dans som gäller!

2010-10-14 @ 00:19:13
URL: http://lenasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0