Recension - Handlovsrem


Det som var i paketet var alltså en Handlovsrem med fästplatta från Tvspelsweb! Jag har länge varit sugen att testa en handlovsrem, men jag har aldrig tagit tummen ur och beställt en. När Magnus (ägaren av Tvspelsweb) undrade om det var någon som ville testa och recensera en handlovsrem tvekade jag inte.

Från början när jag satt fast den på kameran var jag lite tveksam just för att den bara gick att fästa på undersidan av kameran/batterigreppet. Men nu är jag helt såld! Den funkar hur bra som helst, även när man ska ta vertikala bilder.

Innan var jag också tveksam om man verkligen
skulle få ett bra grepp om kameran. Ett + i kanten är ju också att man slipper ha nackremmen på kameran.

Handlovsremmen kostar 199 kr och finns som sagt att beställa hos Tvspelsweb! Jag tycker absolut att den är värd sitt pris, ogillar man nackremmen, att den är ivägen osv, så är detta verkligen ett kanonbra alternativ!

Några frågor?

Kommentarer
Postat av: Fotograf MissJeni

Visste inte ens om att sån där fanns :) Verkar ju vettig pryl!

2010-05-14 @ 10:02:33
URL: http://jeni.blogg.se/
Postat av: jennie

Hur fungerar den och var stödjer den upp på handen? gärna bilder med den på och vid foto. =)

2010-05-18 @ 23:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0