Del 2



Här kommer del 2 utav svaren från frågestunden. Del 1 hittar ni här.

 

När jag redigerade filmerna upptäckte jag att jag råkat missa att svara på två frågor.

Färgen på din tandborste?
- Min tandborste är chockrosa, haha!

Hur marknadsför du ditt företag utöver bloggen? Hur byggde du upp din kundkrets?

- Utöver bloggen så använder jag mig utav min hemsida, min mamma är även väldigt bra på att prata, haha. Jag byggde väl upp min kundkrets precis som alla andra, det börjar med några kunder, sen tipsar dom vidare osv.

 


Kommentarer
Postat av: Carro - C.LUNDSTROM

Ååååh din dialekt är så jävla söt! Haha:) Alltid kul med svar i videoform:)

2010-12-16 @ 03:52:16
URL: http://clundstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0