24 december

Eftersom att jag avbröt min "ettinläggvarjedagframtilljul", tänker jag kompensera det nu. Detta får helt enkelt bli min julklapp till er läsare :-)



1:A PRIS
En timmes fotografering med mig inkl. 18 digitala bilder, värde 1500 kr.

2:A PRIS
Ett presentkort hos mig på 500 kr.

3:E PRIS
Ett presentkort hos mig på 300 kr.

- - - - - - - - - -

INFORMATION
Presentkorten är giltiga i 1 år, från och med det datumet jag skickar dem med posten. Jag kommer finnas tillgänglig i Stockholm mellan den 4-9 januari samt 29 april-1 maj. Och i Dalarna 13 maj-16 maj samt 27-29 augusti. Under någon av dessa tillfällen kommer jag kunna klämma in någon fotografering.

♥ FÖR ATT TÄVLA
Skicka ett mail till [email protected] och skriv varför just DU ska vinna ett presentkort.

- - - - - - - - - -

Sista tävlingsdag är den 4 januari, lycka till! :-)

Kommentarer
Postat av: Hannah - Driver eget företag som fotograf!

Ååh vad kul! Jag är själv fotograf. Men jag skulle tycka det vore väldigt roligt att själv får stå framför kameran någon gång! Och det bästa av allt är att jag ser att du ska till stockholm. 8-9 januari ska jag också till stockholm med min pojkvän. Han fick den resan av mig i present och om jag skulle vinna den här fotograferingen av dig skulle det nog vara ödet! Det skulle vara superroligt i så fall, för jag vill ha bilder på mig och min pojkvän tillsamman i så fall. Skulle vara jättekul att få träffa dig också för du är en av mina absoluta favoritbloggerskor och en superbra fotograf! Kram

2010-12-24 @ 14:51:15
URL: http://hannahsfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0