Tack!


En behind the scenes-bild från plåtningen med Julia för några månader sedan
Foto: Alecsandra

Jag vill bara skriva lite om min tacksamhet till er alla där ute. Det är väldigt sällan som jag skriver något rakt till er, men här är ett inlägg riktat till er. Det värmer i hjärtat att varje dag få mail och kommentarer av er läsare där ni berömmer mig från första till sista raden. Det gör mig så otroligt glad att ni verkligen tar er tiden att skriva något just till mig. Många gånger är det ni som har fått mig att kämpa vidare, flera gånger har jag även sagt till mig själv att det är ni som ger mig möjligheten att göra det jag älskar mest av allt - att fotografera. Tack för att ni är så fina och stöttande!

Jag vill även säga tack till alla ni som stöttat mig, familjen och vännerna. Jag vill tacka er för att ni alltid har trott på mig och stöttat mig. Ett speciellt tack även till Peter Hoff, för allt han har gjort för mig. Tack för att du alltid har funnits där och svarat på mina frågor, och tack för att du alltid har stöttat mig.

Det låter som att detta är slutet av mitt fotograferande, men det är det inte. Utan jag vill bara tacka er! Jag hoppas även att ni kommer följa med mig i fortsättningen, för detta är bara början!

TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0