Snälla ni

Jag uppskattar verkligen att ni frågar mig en massa saker, och jag svarar på alla frågor som ramlar in. Men många av de frågor som ni ställer har jag redan svarat på i tidigare inlägg. Det är inte ovanligt att jag får frågor som "Vad har du för kamera?" och så har jag skrivit det i inlägget där jag får frågan.

I dessa inlägg har jag svarat på tusentals frågor:


- FAQ
De vanligaste frågorna som trillar in har jag svarat på här + att jag har länkat till alla frågor och svar-inlägg. Ni hittar förmodligen svaret på det ni söker om ni tittar in här.

- Läsvärda inlägg
Allt från kameratillbehör till redigeringstips. Alla inlägg här är sorterade i underkategorier vilket gör det lättare att hitta.

- Kamera och objektivguide
En stor guide om kameror och objektiv, vad ska man välja som första kamera? Vilka objektiv passar bra? Vilka objektiv ska man inte köpa?

Om ni verkligen måste ställa eran fråga, titta då här till höger i menyn, jag har en bloggsvar-ruta där. Och där svarar jag på frågor allt eftersom att de dyker upp.

TACK på förhand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0