12 augusti


En bild från Norge.

Godmorgon!
Tycker inte att jag gör annat än skriver morgoninlägg, men nånting måste ni ju ha att läsa på morgonen. Nästan så att jag hade tänkt göra ett videoinlägg, vore det roligt? Jag har nyss ätit frukost och svarat på mail (i vanlig ordning), nu ska jag strax ta på mig skorna och knatta ut med hunden i skogen, morgonpromenad!

Senare idag ska jag och Alexandra ut och hajka i Ursviken, nya bilder ska det bli! Vi är minsann ett bra team tycker jag. Bilder lär väl dyka upp senare. Även andra porträtt kommer upp här lite senare.

Just nu skulle jag iallafall göra vad som helst för att få vara tillbaka i fina Norge.
Här hittar ni mina bilder därifrån: del 1, del 2 och så några andra bilder.

Kommentarer
Postat av: E l l i s

Fin blogg! :)

2010-08-12 @ 12:40:42
URL: http://elliinorljung.blogg.se/
Postat av: Emma (sysslingarnas)

vacker bild :D

2010-08-12 @ 16:50:37
URL: http://sysslingarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0