En fråga om företag

Fick ett mail för ett par dagar sedan, en av frågorna i mailet var;
har du registrerat företag?


Svar: Ja, jag har ett registrerat företag sen en tid tillbaka (Är det då man får kalla sig för en riktig fotograf? ;-). Tror inte det har framstått så tydligt här i bloggen, men jag vill fortfarande hålla denna blogg som en fotoblogg, inte en blogg där jag snackar företag. Är roligt att lägga ut bilderna och få en massa respons :-)

När jag håller på med detta inlägg kan jag också säga att min hemsida är påväg upp, senast till veckan kommer den finnas tillgänglig.

Kommentarer
Postat av: Fabian

fotograf är man ju så fort man tagit en bild.. :) tycker du stolt kan titulera dig som yrkesfotograf och egenföretagare!



/fabbe

2009-10-23 @ 10:51:38
URL: http://photobyfabbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0