En gammal favorit


Modell:
Micaela
Fotograf:
Jag


På den här tiden visste jag inte vad en reflexskärm var för något, minns att jag och Sara var i fotostudion på skolan och då hittade vi en reflexskärm. Vi använde den till allt annat än vad man ska ha den till, frågade Sara nyss om hon mindes. Hennes kommentar; "HHAHHAH, vi fotade när vi kikade fram bakom den". Man har inte alltid varit så himla smart :-)

Bilden ovan är iallafall från förra hösten,
detta är en av mina favoritbilder trots den obekväma posen.

Nu ska jag springa till tvn och se fortsättningen av Idol. Mariette får inte åka ut!

Kommentarer
Postat av: Fabbe

nämen! =) en favorit i repris. känns som om det var jättelänge sedan du tig den här bilden men det var ändå inte alls så länge sedan. :) jag gillar den.. skärpan sitter helt rätt och trots att du inte använt reflexskärm är det jättebra ljus även om det är lite skuggat på högersidan om henne. det enda lilla jag stör mig på är hårstrået över hennes högra öga.. men jag antar att det lätt kan klonas bort.. annars är det en toppenbild! :)



/fabian

2009-11-27 @ 23:32:07
URL: http://photobyfabbe.blogg.se/
Postat av: Peters bildmagi

Gillar den här bilden.

Perspektivet gör att man stannar upp och tittar lite extra länge på fotot. Fint ljus också. Man behöver inte alltid ha reflexskärm :-)

2009-11-28 @ 06:27:01
URL: http://petersbildmagi.blogg.se/
Postat av: Micaela

Känns som det var evigheter sedan vi tog denna bild! :)

2009-11-30 @ 23:57:22
URL: http://micaelaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0